♥Nathalie♥

Alla inlägg under april 2012

Av Nathalie - 30 april 2012 23:41



Ska väl ta och lägga mig snart. Mår lite illa av allt godis.. Jag äter way to much!

Godnatt alla läsare! Hoppas ni sover gott & Vaknar till fågelsång imorgon.

 

        

  

Av Nathalie - 30 april 2012 18:13

Nu är jag hemma igen.. Mjukisbyxorna är på och jag lagade mig själv lite middag!

Senare blir det att titta på film tillsammans med en "Gott&Blandat-påse". 

I stan satt jag bland annat forever alone på "Mc.Donalds" och åt mjukglass. Träffade på Lillian, Som jag ska sova över hos på Fredag! Woooho.



 








     

Av Nathalie - 30 april 2012 12:40

Åh, Det är så skönt att vara ledig från skolan! Vaknade lite efter 12 och dagens planer är väl att åka till stan. Jag ska köpa Muffinsplåt & Spritspåse med olika tyllar. Är sjukt sugen på att baka idag men det blir inga Cupcakes iaf. Dom ska ju bakas på Torsdag!  


 


Av Nathalie - 29 april 2012 20:10

Oh, Vanilj! Det är nog den godaste smaken någonsin.  

Blev lite småsugen på något och hittade vaniljyoghurt i kylen, Så jag hällde upp lite i en skål!

Och så lyssnar man på lite Alicia Keys också. Perfekt!


 

  

Av Nathalie - 29 april 2012 17:50

Tjeanre mina små änglar! Har varit jättedålig på att uppdatera på sistonde... Det har mest berott på att jag varit lat & Inte haft någon blogginsperation. 

Jag har gått runt i min morgonrock hela dagen, Tittat på tv och planerat lite för mitt födelsedagsparty. Jag fyller 14 och jag vill köra på raka motsatsen på Fjortisfylla och fjortisfest. Jag ska ha PYJAMASPARTY!, Hoooow cute  

Yeah right! Jag kör på sidenpyjamas, Cupcakes och drinkar. Men det är ett tag kvar & jag har annat att tänka på så länge.. Jag har Franska som språk i skolan och våran grupp har bestämt att en gång i veckan så bjuder någon hela gruppen på fika. Min tur denna veckan som kommer jag ska baka Cupcakes, Jag vill ju imponera på gruppen så jag ska lägga ner mycket tid på detta bakverk!


        

Av Nathalie - 23 april 2012 20:38

Åh, Gummistövlar! Dom är snygga och praktiska på samma gång.  

Jag borde nog köpa mig ett par stövlar jag... Såklart man skulle vilja köpa hem sig ett par Hunters men plånboken och jag kan inte riktigt komma överens när det gäller priset, Så det får bli av att köpa ett par svarta klassiska gummistövlar någon annanstans som på Dinsko, Skopunkten, Deichmann sko, osv. Absolut inte samma sak som Hunters men vad ska man göra när det rengar så mycket här där jag bor!?  

Fast man kan ju använda ett par gummistövlar annars också... Man kanske ska ut i skogen eller gå till en bondgård. Vem vet? Då är gummistövlar ett utmärkt altenativt av skor till dessa tillfällen! Om jag tänker efter så skulle jag aldrig köpa ett par skor för över 1000 kr. bara för att springa runt i koskit och hästskit i. Noway!

Denna bilden hittade jag på google... Jag tycker att färgvalet av stövlarna verkligen representerar Färger 2012! Sen är det också så fint när allt är grått och tråkigt ute, Och så kommer man med ett par illröda, Supergröna eller megablåa gummistövlar mitt i allt.

 

   

  

Av Nathalie - 23 april 2012 19:17

Idag slutade vi tidigt och efter skolan stack jag till stan och köpte födelsedagspresenter till lillasyster!, Hon ska få ett mjukisdjur och 2 böcker!  

Jag såg ett par lappar som var uppsatta i skolan idag, Det stod att det skulle vara "Talang" snart. Talang är våran lilla tävling som vi har på skolan varje år. För att få vara med så ska man framföra något på scen framför hela skolan. Den/Dom publiken gillar mest vinner 400 kr. 

Jag vill verkligen ställa upp, Inte bara för pengarna utan för att jag älskar att sjunga/dansa. Är egentligen för feg för att sjunga (Jag gjorde det förra året och det gick åt skogen för jag glömde bort texten.  ) Så jag vill jättegärna mima till en sång och dansa. Jag tror att man kan vinna på sin stjärnglans, Så om jag verkligen visar min utstrålning på scenen så kanske jag har en chans? Vi får väl se...

När jag vart liten ställde jag alltid upp i sånt fast det var självklart att alla mimade då. Jag älskade att synas och höras men nu känns allt mer som på allvar. Jag menar..., ser jag ut som en fullständig tönt och gör bort mig  så kommer ju ingen våga prata med mig mer! Haha, Kanske inte riktigt så men nästan. Det skulle vara fruktansvärt pisamt att göra bort sig på scen framför högstadiet.

Btw, så kan jag inte sluta lyssna på denna låten! Den är så jävla bra och välgjord. Har inte hört talas om denna tjejen förut men jag tror lätt att hon blir känd om hon fortsätter med att göra låtar som den här...  

 

  


Av Nathalie - 21 april 2012 21:38

Förlåt för dålig uppdatering... Jag har inte riktigt haft tid att blogga. Har nämligen sovit över hos Izabelle från Fredag till Lördag. (Klicka HÄR för att komma till hennes blogg!) Vi har haft så sjukt kul, Massa flumm!   

Jag fick också en supersnygg magtröja av Izabelle som nog ska bli en del av måndagens outfit I think!,

Så nu sitter jag här i mitt rum,Bytt om till myskläder och planerar att hitta någon film att titta på, Kanske en och annan chokladbit som slänker ner i magen också. trots att jag och izabelle vräkt i oss "Pringles" både igår och idag. MUMS!

Ska du titta på film men vet inte vilken.. Då kommer jag med ett filmtips här. 

Denna filmen passar dom som gillar romantiska och lite spännande filmer!   



Ha en bra lördagskväll!


   

Ovido - Quiz & Flashcards