♥Nathalie♥

Alla inlägg under april 2012

Av Nathalie - 7 april 2012 20:16

Ja, Glad påsk! Hoppas att alla fått i sig riktigt mycket påskgodis och god påskmat. Ja, Jag kan ju säga att jag håller på att spricka!, Jag har ätit så sjukt mycket godis. EUUUW!

jag har spelat sims 3 hela dagen..Jag som hade bestämt mig för att gå ut på en långpromenad och allt idag. Haha, Sims är så beroendeframkallande!   


Jag har faktiskt en liten fråga, Om någon vet..

Är det bra med hårinpackningar?, Är det svårt att skölja ur eller är det typ som schampoo? Ja, Snälla... Någon, svara!




Eyy, Lyssna på denna låten! Jättegammal men I LOVE IT!   

   


   

Av Nathalie - 6 april 2012 20:17

Igår till idag sov Felicia över hos mig och vi har också tillbringat rätt många timmar hos henne idag. Vi har alltid så sjukt roligt tillsammans, Våran humor är bäst!  

Min frukost bestod av 2 av dom bästa sakerna i världen... En burk gräddglas & Ett skitgamallt avsnitt med 7th heaven! OMG, Den serien är ju rätt gammal och jag älskar den! Fyfan vad mysigt det var att bara ligga där i sängen, Käka glass och ha påsklov! 


Just nu sitter jag och äter massor av godis och en Frida-tidning ligger och väntar på mig!, Ska strax krypa ner i sängen och läsa lite tjejskvaller! Men jag tror jag får ställa ifrån mig godisskålen för ett tag, Börjar känna mig sjukt mätt och mår lite illa. Pappa har ju fredagsmiddag på spisen och allt!


    




Av Nathalie - 4 april 2012 21:13

Tjenare mina små påskharar! (HOHOHOHAHAHAH, VILKEN DÅLIG BÖRJAN. PINSAMT,)

Anyway.. Så är det ju påsk snart och ska jag vara ärlig så bryr jag mig inte så mycket om påsken. Påskmiddag & påskgodis är nice men jag tänker inte så mycket mer på "Påsken".

Hur viktig är påsken för dig?

Här om dagen slog det mig att jag inte lagt upp så myckt bilder på mig själv. Varför? Jo för.. Jag tycker inte att man måste visa sig. det kan vara spännande för läsare att skapa sin egna bild av mig! Men jag hade tänkt att fixa till håret lite extra snyggt imorgon & då hoppas jag att jag kan knäppa en snygg bild! Blir det lyckat så läggs den upp här!  

Sitter här och knaprar på "Sura kulor" medan jag försöker komma på vad morgondagens look ska bli. Jag älskar att hålla på med kläder! Ibland har jag speciella veckor. Jag har innan kört en vecka då jag har minst ett smycka på mig varje dag, För jag kände att jag började bli lite dålig på det där.. Många fina smycken log bara och dammade så why not? Denna veckan så har jag använt tröjor som jag mer eller mindre dissat på senaste tiden. Man köper en tröja, FUCKING LOVING IT! Och sen hatar man den.. Så denna veckan har alltså många tröjor som innan låg underst i klädhögen fått visas upp! Känns så välgörenhets-aktigt.

Jag tycker till och med synd och smink jag inte använt på länge.. Får lite skuldkänslor.  

ENOUGH MED KONSTIGA SAKER SOM JAG SKRIVER OM..

Gilla min blogg med facebook. (för dig som är lite efterbliven så står det 'Gilla' på vänster sida av bloggen!   ) 

 

Bilder som jag tog i sommras...




    


Av Nathalie - 3 april 2012 20:08

Ohyeah, Nu är det redan April! Jag älskar denna månaden, det är nu man märker av våren som mest, Fast inte så mycket som jag älskar månaden Maj   (Jag fyller år i Maj så man längtar ju!)

Igår satt jag och pappa och diskuterade om jag skulle få en Iphone 4s eller inte. Detta är så typiskt mig... Då när min kära lilla pappa ska trycka på 'Beställ' så säger jag "NEJ!, Jag måste tänka.. Jag kanske inte vill." Ett abonnemang som man är bunden till i 2 år får mig att bli lite skakis. Nej.. Det känns fel när jag kanske ändå ska få brorsans gamla HTC. Iphone, du får vänta! 

Idag tänkte jag bara tipsa om 2 saker...

Fokiwa (Bloggerskan Foki´s webbbutik.) Det finns så fina kläder där, Hennes design är sjukt fin!  

Färgen mint! OMG. Det är så sjukt snyggt! Jag vill köpa ett nagellack i den färgen.    

Ah.. Nu blir det av att plugga Franska....

Ovido - Quiz & Flashcards