♥Nathalie♥

Alla inlägg under januari 2013

Av Nathalie - 31 januari 2013 12:58

Jag har aldrig riktigt varit förtjust i färgen rosa men jag är helt sjukt förälskad i mitt rosa nagellack som jag bloggade om för ett tag sedan! Om jag ska vara ärlig så var jag kind of en nagelbitare när jag var liten och därför har jag aldrigt riktigt brytt mig om naglar men  nu har jag lovat mig själv att ta hand om dom så att dom kan bli långa och fina, Då ska jag köpa massor av nya nagellack!  


Jag har aldrig upplevt någon större skillnad mellan ett billigt nagellack och ett dyrt så därför så tycker jag att det är onödigt att köpa nagellack från dyra märken som O.P.I och Essie. Jag kan däremot gilla deras nagelvård som är utav bättre kvalité än tillexempel Depend.


 

Av Nathalie - 30 januari 2013 17:01

Jag mår skit. Jag har ont i fötterna för att jag spelade fotboll utan skor på, Ont i halsen och jag fryser trotts att jag ligger i min säng med både täcke och filt över mig. Jag börjar nog bli sjuk.
Jag får se om det blir värre... Kanske går jag inte till skolan imorgon. Jag brukar inte stanna hemma om jag bara är förkyld men jag är rädd för att det ska bli värre nu när det snart är helg och allt.

Nu ska jag dricka upp mitt te och försöka att vila!

Av Nathalie - 29 januari 2013 19:50

Att ta bort sitt Instagram-konto för att man tycker att det är patetiskt är vad jag kallar inspiration. Tack så mycket!


 

Av Nathalie - 28 januari 2013 16:09

Jag är trött. Jag vill sova. Jag vill sova nu.

Måndagar är jobbiga och det vet vi alla om.

Jag har massor av saker att tänka på och det tar upp all min hjärnkapacitet. Jag måste hitta en praoplats, Jag måste få bra betyg i skolan, jag måste sova mera, Jag måste blogga mera, Jag måste plugga mera,  Jag måste shoppa mera, Jag måste bli vegetarian, Jag måste jag måste jag måste jag måste jag måste.... GAAAAH! Jag orkar inte.


Nu ska jag plugga...

 

 

Av Nathalie - 27 januari 2013 19:09

Nu ska jag kolla på första avsnittet av Scener ur ett tonårsliv som "skådespelaren" William Spetz är med i. 

Jag hoppas att alla läsare har en fortsatt trevlig och mysig söndagskväll! Njut ordentligt av den sista dagen innan det blir Måndag... Ät något gott och ha det bra för det ska jag.

 

 


Av Nathalie - 27 januari 2013 14:47

Jag är fortfarande jättetrött och sliten efter gårdagens shopping med systra mi men kul var det!

Jag sa flera gånger att jag inte tänkte åka hem utan en svart kavaj och jag sprang runt överallt och letade efter en och när jag trodde att jag skulle behöva ge upp så hittade jag en helt underbar kavaj på H&M. Den är lite figursydd runt midjan och det gillar jag för annars är det lätt att det ser så fyrkantigt och stelt ut vilket jag inte gillar. Jag köpte även 3 st. tröjor, Ett par jeans, Underkläder och lite annat smått och gott. Det ända som jag inte köpte var en ögonfransböjare men helt ärligt så hade jag nog inte använt den i alla fall för vem vill liksom köra in en metallsak i ögat? - Inte jag. 


Jag har redan planerat veckans kommande outfits och många av dom består av kavajen.


För övrigt så har jag och Lillian haft det riktigt chill. Vi har kollat på Dexter och ätit mat.

Jag älskar dig syster.


Här kommer lite bilder på oss två, kläder och även en bild på alla våra saker vi köpt utspridda på min säng tillsammans.


        

Av Nathalie - 25 januari 2013 19:15

Beyoncé är en utav mina favoritartister. Inte bara för att hon sjunger bra utan för att hon utstrålar en sån bra självkänsla och sen så är hon ju väldigt snygg också. Allra bäst gillar jag hennes lite äldre låtar men självklart lyssnar jag ju på hennes senaste hits också.

Beyoncé & Jay Z är ju helt perfekta för varandra och nu har dom ju lila Blue Ivy också. För övrigt så har det spridits ut bilder på nätet på Beyoncé då hon posar i bikini för H&M... Innebär det att det kommer att komma en kändis-kollektion med Beyoncé? I'm so excited!

Beyoncé Knowles är en förebild för många och så för mig. Hon är ett levande exempel på att allt är möjligt bara man vill det tillräckligt mycket och hennes låtar får alltid mig och många andra på bra humör. QUEEN B!






Av Nathalie - 25 januari 2013 15:50

Äntligen Fredag. WOOP WOOP!

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards