♥Nathalie♥

Alla inlägg under juli 2012

Av Nathalie - 30 juli 2012 17:57

Hello!

Idag åkte jag ner till stan och köpte mig en dagbok & ett läppbalsam. Jag har alltid velat skriva dagbok men har aldrig riktigt brytt mig om det så det har aldrig blivit av men nu har jag blivit såpass inspererade av min vän som har hela 2 lådor fulla av dagböcker som hon skrivit i sen hon var typ 7 år fram tills nu och ja, Hon fortsätter.. Hennes senaste dagbok är snart fullskriven och då blir det bara av att köpa en ny. Så nu vill jag börja skriva, Jag vill kunna titta tillbaka och läsa den sen när jag är vuxen. Och jaa... Jag älskar utsindan av skrivboken, Det är något slags tyg. Riktigt häftigt, ju! Sen angående läppbalsamet.. Alla har väl typ använt "försvarets hudsalva" någon gång i sitt liv?, Sanningen är att jag ALDRIG har använt det så jag kände mig lite sugen att prova på det. Men till min stora förvåning så var det bara ett tråkigt vanligt läppbalsam som återfuktar dåligt. Jag får springa ner och köpa mig min gamla vanliga favorit istället, Nämligen.. Lypsyl strawberry Den är bäst i att återfukta och ta hand om torra läppar och den luktar jordgubb.

 

Btw, Jag har försökt att ta kort på "dagboken" flera gånger utan ett endaste bra resultat så det blir bara en bild på mitt läppbalsam & jag.

   




Av Nathalie - 29 juli 2012 13:09

Åh, jag är helt kääär i Glee. Världens bästa serie ever! Jag har äntligen hittat en playlist på Spotify med massa Glee-versioner av låtar.  


Idag ska jag nog sitta och titta på mer Glee och sen kanske jag åker ner till stan och provar lite kläder!  

 

Ugghh, Jag saknar Lillian en massor. Hon är bortrest och jag vet inte när hon kommer hem igen, Fast jag har för mig att hon skulle komma hem ikväll så det är nog ingen fara. Jag  vill ju gå och shoppa med henne! Jag hade tänkt mig att köpa Svarta Jeans, En Skinnjacka, och Ansikts-produkter. Jag kanske köper mig en tröja också..

 

 

  

 

 

 

Av Nathalie - 28 juli 2012 12:10

Okej, såhär ligger det till... SUSHI SMAKAR SKIT.Usch och blä, fyfan! fisken var så jävla smaklös.

Jag gick till ett sushi-ställe och heter "Masaki" och för det första så glömde han i kassan att lägga i pinnar och soja så jag fick liksom springa tillbaka och det ända han sa var "Oj", Typ helt ointresserad av sitt jobb! Sen när jag öppnade lådan som maten låg i så hade dom slängt alla sushi-bitarna i en hög i ett hörn! Så dit tänker inte jag gå mer!  Det ända som är bra med dom är att dom har sjukt billiga priser!  


Och eftersom att det regnar och åskar här hos mig så är det en typisk "Sitta inne och titta på film-dag" idag. Jag ska göra mig  lite te, Göra mig bekväm och titta på hela säsong 1 av "GLEE". Hihihihi! I'm a Gleek.


  


 

Av Nathalie - 27 juli 2012 15:59

HejHej! Snart så ska jag åka ner till stan och köpa mig lite Sushi!  

Jag är egentligen inget fan av Sushi men sedan jag följde med min kompis när hon skulle köpa sushi och jag själv inte hade råd att köpa det så har jag gått runt och längtat efter maki-rullar,Lax.Tofu & avokado!

 

 

 

 

 


Av Nathalie - 24 juli 2012 09:50

Hej mina solstrålar!  

Solen skiner, Det är morgon och jag är hemma igen.

Jag kom hem igår kväll och det första jag gjorde då var att sätta mig vid datorn och installera mitt nya The sims 3-spel.

I know...  Det är lite småtöntigt men jag är helt klart beroende av det spelet. Anyway så hade pappa beställt hem "The sims 3 Husdjur medans jag var bortrest" , Det var det som var hans lilla  överaskning till mig. Jag blev superglad för jag har haft fundering runt detta spelet länge. Så igår kväll så utforskade jag spelet lite och dom nya funktionerna, Sen gick jag och la mig. Dock så blev jag väckt av min kompis som ringde mig runt halv 2 på natten.

 

- Ska jag göra en recension av "THE SIMS 3 HUSJDUR" ?

 

 

Av Nathalie - 21 juli 2012 10:40

Okej... Jag vet att jag skrev om en blogg-paus men jag kan inte låta bli att blogga nu liksom.. för här ligger jag i världens skönaste hängmatta, En mysig filt och har en stor vacker skog framför mig. Insperation till max!

Sen har jag också en skål söta, Lite smått syrliga vindrvor eller "Wine-grapes" som min brorsa sa. Haha

Och såklart så har jag en älskad kopp te by my side. Lite fågel kvitter, fågelskrik.. MYGG! eller någon anna irriterande insekt. KNOTT! ja, så heter det. Usch och fy för knott. Umhm... Teet var gott!

Detta känns som om ett väldigt oseriöst blogg inlägg men bara så att ni vet, detta är ett insperations-blogg-inlägg and i'ts amazing. Yes it is. Uhm. Hängmattan är fin... den har fina färger. Skogen berättar en fängslande historia... för det står en cykel där, mitt i skogen. Cykeln är fängslande. Innan när jag tittade in på tvn genom det speglande fönstret så såg jag att "Fairy od parents" var på tv.Timmy, heter han så? den dära killen... Ja, barnpogram. Fast dom var bättre förr..nu fick jag ont i mina ben för dom har liksom legat utsträckta hela tiden. Nu ska jag skriva mitt namn utan att titta, såhär blev det: nathalie

Nu ska jag skriva mitt namn utan att andas, såhär blev det: isofhnfrhnrngenagthalöekf--.

Nej, men seriöst. skogen är fin... Jag gillar skogen den är grön och har djur fast jag gillar inte insekterna bara.

Och vet ni att när jag skriver så reflekteras jag på skärmen och då kan man se mina naglar och dom är jättefina så det ser värsta proffsigt ut.. :D hängmatta är väl typ världens bästa uppfinning eller?

Så.. Jag har egentligen lust att ta bort allt av detta och skriva något annat mer intressant men nu har jag skrivit så mycket att jag inte vil ta bort det så Im gonna publicera it. Hejdå.

Av Nathalie - 20 juli 2012 00:15

Hej mina vackra nattfjärilar! Imorgon åker jag till min bror och hans familj över helgen.

Hoppas att ni alla får en bra helg!

 

Pappa sa att det kanske kommer finnas en överaskning till mig när jag kommer hem igen... I wonder what it is!  

Just nu så hoppas jag på ett par skor, Typ Johnny Bulls men jag tror inte att han skulle våga köpa dom utan att jag är med, Det kan ju bli fel. Ett smycke från "SNÖ of Sweden" skulle inte vara dåligt heller. 


Äsch... Nu ska jag sova så att jag orkar upp imorgon.

 

'Cause it's Friday, Friday...

 

 

 


Av Nathalie - 18 juli 2012 22:25

Jag tar en blogg-paus mellan Lördag-Söndag-Måndag. Jag ska nämligen åka och hälsa på min bror och hans familj under dessa dagar! Jag har saknat dom så otroligt mycket sen dom flyttade från staden jag bor i till en annan stad som ligger mycket långt bort så det ska bli riktigt kul att få träffa dom igen. 

Jag hoppas att jag hinner med att skriva lite innan jag åker på Fredag.

 

      

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards