♥Nathalie♥

Alla inlägg under augusti 2011

Av Nathalie - 5 augusti 2011 20:33

Idag åkte jag till mamma som sagt då, Jag gav min lillasyster en bamsekram, som jag skrev att jag skulle, innan. Min syster var ju i Finland och där finns det en speciell slags dricka som nästan ser ut som en 'mer' och den heter Mehukatti Trip, vilket ungefär betyder 'Saftkattens lilla dricka'. Dagen har ju gått fort så det blir läggdags om några timmar, upp tidigt imorgon, Varberg väntar!


  



Denna låten är otroligt välgjord och jag gillar melodin....

 

  

Av Nathalie - 4 augusti 2011 19:17

Hej,Hej! Idag har det varit jättefint väder, Jag har som mest tillbringat dagen med min brorsas tjej. Vi tog en promenad till stan, Eftersom att hon hade av misstag lyckats slarva bort min älskade halsband så köpte hon ett nytt till mig, Jag tycker att det var jättesnällt! Imorgon ska jag åka till mamma då, Jag har saknat min lillasyster som en galning nu när hon har varit borta nästan i en månad, När jag ringde mamma var min syster självklart ute och lekte med sina kompisar så henne fick jag inte tag på men jag får ge henne en riktig bamsekram imorgon istället! Ska till Varberg någon dag i helgen, ska bli mysigt! 

Här kommer en redigerad bild på halsbandet...


 

Som vanligt blir det ju en 'dagens låt' också... Trodde du verkligen att du skulle slippa det?   



Jag är helt kär i denna låten!, Och videon är så fin....  



  

Av Nathalie - 3 augusti 2011 10:49

Idag kom jag inte på någon rubrik. Dom alternativen som jag prövade lät så löjliga, så rubriklös får det bli! 

ialla fall så tänkte jag börja med 'dagens outfit' när skolan börjar. allvarligt talat så klär inte jag mig på något speciellt sett under sommarlovet och särskilt inte om man bara sitter hemma, just nu sitter jag i en t-shirt och mjukisbyxor, ofixat hår och inget smink. så ingenting att bjuda på i bilder, liksom. 

 


Jag älskar denna låten, Eminem är en fantastisk artist/rappare....

 

   

Av Nathalie - 2 augusti 2011 19:06



Vad tycker du om GinaTricot's kopia av det sköna och gosiga plagget "onepiece" ?

Originalet Onepiece är en slags Jumpsuit. Den är som en ihopsydd Hood och mjukisbyxa. Så mysigt! Men inte långt efter detta unika plagg börjat upptäckas så har mängder av klädkedjor börjat sälja liknande plagg. Enligt mig är kopiorna fula och i dålig kvalité.

Här kommer en bild på en onepiece jump in.... 


 

Onepiece, 1300 kr.




   

Av Nathalie - 2 augusti 2011 13:00

Idag vaknade jag av att hemtelefonen ringde, det var pappa som bara var tvuuuungen att väcka mig och säga att klockan var 12. asså omg det är sommarlov! 

Om du vann en miljon, vad skulle du köpa då?   


Tanken på att ha massa pengar beskriver dom väldigt bra i denna låten...

    

Av Nathalie - 1 augusti 2011 23:57

Oh my goooood.

Det var ju flera månader sedan... typ 6 månader!

Jag tänker försöka börja blogga lite igen och jag hoppas att det håller i sig för det är verkligen roligt men ännu roligare skulle det vara om man fick lite läsare.



Denna låten är en aning gammal men jag gillar den och den passar till sommaren på något sett...









      

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards