♥Nathalie♥

Alla inlägg under juni 2012

Av Nathalie - 29 juni 2012 18:47

Åh, Har ni någosnin ätit apelsinglass med chokladbitar i? Det är fan den godaste glassen jag någonsin ätit och det är svårt att säga detta men... Den är till och med godare än Ben&Jerrys-glassar! Can't belive it!

Idag har jag iaf sysselsatt mig själv lite. När jag vaknade så såg jag att Felicia hade skickat ett sms, Hon undrade om jag ville följa med ut och powerwalka och jag tackade ja till det! Sen när jag kom hem så diskade jag lite, Jag dammsög mitt rum och lagade min egna mat. Jag känner mig duktig! Och ja, Imorgon så är det dagen då Felicia ska konfimeras och jag är bjuden! Så det längtar jag verkligen till.  

Nu ska jag titta på tv och äta underbar glass!

 

 

 

Av Nathalie - 28 juni 2012 23:08

Hej mina små gullungar! Förlåt för dålig uppdatering men jag har liksom inget att skriva om. Jag lägger hellre ner tid på att skriva om något roligt jag gjort osv. istället för att skriva massa tråkig blogginlägg om min hemskt tråkiga vardag nu på sommarlovet.

Anyway så var jag på en gratis-konsert idag som vi har varje år där jag bor. Jag gick dit med Felicia och vi hann också ta en sväng till GinaTricot! Dom hade rea på väldigt mycket fina kläder och accesoarer men jag sparade mina pengar till en planerad shoppingdag i Göteborg istället. Men

Felicia, Ja hon köpte både Jeans och shorts!  

Sen träffade vi på Izabelle. Det var så kul att träffa henne för vi har inte setts sen skolavslutningen, Gud vad jag har saknat henne! 

Men nu är jag iaf hemma och har en skål varm nyponsoppa vid mig, Jag värmer alltid min nyponsoppa! Det är sååå gott.  


 

...

Av Nathalie - 27 juni 2012 22:03

Hej! Jag tänkte passa på att berätta att jag alltid har varit ett stort Britney Spears-fan ända sen jag var runt 6 år!

Hon var min förebild då och jag ville verkligen vara som hon, Jag dansade jämt till hennes låtar och min favoritfilm var ett videoband PÅ en av hennes största konserter i Las Vegas. Jag har alltid gillat hennes låtar no matter what men ska jag vara ärlig så suger hennes senast låtar. Det är bara massa remix, Massa Autotune och Club-musik. Fyfan vad jag saknar hennes gamla låtar! Samma med Rihanna, Förut så gjorde hon riktigt bra RnB-låtar som handlade om kärlek men nu handlar ALLA hennes låtar om snusk och det finns liksom inget RnB i hennes låtar alls nu för tiden. Och så har vi  Beyoncé, Samma med henne! det morderna 2000-talets musik suger! Så jävla besviken är jag så nu lyssnar jag igenom typ alla gamla låtar med Christina Augilera, Beyoncé, Britney och Rihanna! WOHO!  


 

Av Nathalie - 23 juni 2012 13:11

Hej! Jag hade det jättetrevligt igår, Typ den bästa midsommar någonsin!   Vi åt massor av god mat och jag och Lillian dansade faktiskt runt midsommarstången. Senare på kvällen så åkte vi hem till Lillian och jag bestämde mig för att sova över där.. Vi lagade lite kvällsmat och satte oss framför tvn för att titta på film. 

Vi hann till och med att plocka 7 sorters blommor för att lägga under kudden men när vi väl hade plockat blommorna så glömde vi lägga dom där innan vi somnade. 


- Brukar ni plocka 7 sorters blommor och lägga under kudden inför midsommarnatten?  


Här är en bild på mig och Lillian när vi satt på bryggan med fötterna i vattnet och hade en pratstund...

 

 


Av Nathalie - 22 juni 2012 11:00

Glad midsommar!

 

Snart åker jag till Lillian och senare på dagen ska jag fira midsommar med Lillian och några bekanta till henne.

 

Hoppas att ni alla får en underbar dag!   

 

                       


 

 


Av Nathalie - 21 juni 2012 21:04

HejHej! Idag var jag på en Nelly-outlet med min Mamma och lillasyster. Där fanns det massor av fina kläder och skor! Dom hade tillexempel lagt massor av snygga pumps och andra skor på ett bord, Och alla skor kostade endast 100 kr/paret. Jag hade sån lust att köpa ett par riktiga killer-heels som jag fick syn på men nej, Jag tänkte efter och tog ett svårt beslut... Jag lämnade kvar skorna på bordet och gick där ifrån. Bara för att det var tokbilligt och skorna var supersnygga så betyder inte det att jag måste köpa dom, Right? Men jag fick iaf tag på en riktig söt stickad tröja i cerise, Love it! Den kommer vara jättemysig att ha på sig när det blir höst.  


 

       

Av Nathalie - 18 juni 2012 22:47

Oj, detta är blir ett sent blogginlägg men whatever! Just nu så sitter och och deppar men en syndigt god jordnötsmörssmörgås bara för att Lillian nyss åkte hem... Buhu!  

Men på Fredag så firar jag och Lillian midsommar tillsammans så det längtar jag till som fan!

Anyway så gick jag och Lillian till affären för att köpa oss lite ingredienser till en "Homemade face-mask", Sen så blev vi båda småsugna på mat så vi stack till Burger King. Vi hann till och med ta en sväng förbi Nelly-outleten. Så jag plockade med mig ett linne och 2 par strumpor, Typ "Bra att ha"-saker. Jag lägger upp en bild på linnet och det ena paret strumpor för det är inga vanliga strumpor det är ett par stickade mys-strumpooor! Så söta och så bekväma.

   

 

Apa

Av Nathalie - 17 juni 2012 12:47

God morgon, God morgon! Jag vaknade för en liten stund sedan och då kom jag på att jag faktiskt drömt något inatt. (Jag brukar nästan aldrig drömma något.) Anyway så drömde jag då att jag var med några kompisar mitt i jungeln. Vi stod där och chillade, Snackade lite och åt banan. Då Såg jag  något litet som svingade sig från träd till träd och kom emot oss. Det var en liten apa och den hade suttit sig på en utav mina kompisars arm för att bli matad. Jag tog en banan bit och räkte fram till apan. Och jag minns verkligen hur rädd jag var att den skulle hugga till så att den bet mig i fingret men apan tog biten jättelugnt och satt och åt. Resten av drömmen handlade typ om att vi tog med oss apan hem och att vi gav den mat och tog hand om den. Awesome dröm, Huh?   

Jag hade också tänkt att visa er ett youtube-klipp som är en del av någon slags dokumetär. Den handlar ju såklart om apor men på ett ganska annurlunda sätt. Den handlar om att det faktiskt finns apor som är alkoholberoende... Dom  har lärt sig från människan och varje dag går deras dag ut på att sno drinkar från folk. Det är faktiskt riktigt hemskt. 

Men om jag förstår rätt så skulle det också finnas apor som inte gillar alkohol och som föredrar läsk osv. Precis som människan! Apor är ändå väldigt lika oss och ska jag vara ärlig så oroar det mig väldigt mycket eftersom att vi en stor del av oss människor beter oss dåligt och gör dumma saker, Jag vill inte att apan ska ta efter dessa sakerna. I'ts crazy!

VIDEON SOM JAG SKULLE LÄGGA UPP KUNDE TYDLIGEN INTE VISAS PÅ BLOGGEN AV

NÅGON KONSTIG ANLEDNING SÅ KLICKA HÄR!

 


  


Ovido - Quiz & Flashcards