♥Nathalie♥

Alla inlägg under april 2012

Av Nathalie - 19 april 2012 16:54

Jag tittade statistiken idag från igår och det kom upp till 74 st. Det blir ju så mycket roligare att blogga nu, När man vet att det finns folk som faktiskt läser. Tack vare alla som läser min blogg så stiger siffrorna och jag känner att jag tänker fortsätta att utveckla bloggen och drömmen är ju att ha runt 50 läsare varje dag! Vilken dröm.   

Även det finns vissa dagar som det är knappt 5 st. som besökt bloggen så finns det ju dagar då statistiken står på 20!

Åter igen så vill jag säga att jag är sjukt tacksam! Fortsätt att läsa, Ni lär inte bli uttråkade.   

En annan dröm skulle vara att äga ett par "Runway dreamz." Det är jeansshorts med mycket insperation! Det kan finnas nitar i alla olika storlekar, Stjärnor, Flaggor, päls & Allt möjligt på dom. Jag gillar kläder som drar till sig blickar, Och tänk dig ett par såna Jeansshorts en stickad tröja och ett par svarta Dr.Martens!? Herregud vad vackert.   


  

  

Av Nathalie - 18 april 2012 20:54




ÄLSKAR ER, LÄSARE!   

Av Nathalie - 18 april 2012 20:30

Åh, När man går i klädbutikerna så blir man förälskad i varje klänning man ser! Lite tidigt med klänning än här i Sverige men vänta bara en månad till, Då lyser förhoppningsvis solen värmande mot ens hud. 

Jag älskar klänningar och har redan lite ideér om vilken klänning jag kan tänka mig ha på skolavslutningen, Vi får väl se.

H&M är en utav tidernas bästa klädbutik enligt mig! Så snyggt, Så billigt!  

Så jag bestämde mig för att sätta ihop en bild med snygga klänningar från H&M med ett litet pris.. Allt mellan 100-200 kr. kostar dom och det är inte för mycket begärt! En del är enkla och en del har lite mer att bjuda på.  

Jag hade som sagt en favorit bland dessa skönheter, En mycket vacker puderrosa klänning! Älskar dom små knapparna, Tänk att små detaljer kan göra så mycket!?   


 


Remember... Pastellfärger, Små blommor & 60-tal.

MODEJUST NU!

   

Av Nathalie - 18 april 2012 19:16

Idag har jag bytt storlek på jeansen, Haft en awesome dag i skolan, ätit upp all min choklad här hemma så nu har jag inget kvar, Spelat "Angry birds space", Btw så stängdes min mobil av precis nyss och nu startas den om av sig själv, What the heck is this shit? Jag gillar ju mobilen men alltså batteriet tar slut på nolltid och den gör konstiga saker. 

Anywhooo, Så vill jag jättegärna lägga ut en "DAGENS OUTFIT"-Bild imorgon får då är det invigning av både Jeansen & tröjan som jag köpte igår, Hoppas jag kommer ihåg att knäppa en bild imorgon då!  

Allt sånt kommer bli mycket lättare när Bloggplatsen-Appen kommer.  



   


Av Nathalie - 17 april 2012 20:31

Idag tog jag en senare buss till skolan, Hur skönt som helst. (JAG FICK SOVA EN HALVTIMMA MER! :D) Vist att jag kom 10 minuter sent till lektionen, men det gör ju ingeting när man känner för att skämma bort sig själv lite!

Idag kände jag mig lite som en super-hero/Skällande tant. En kompis till mig bjöd några på lite godsaker hon köpt och då bar dom sig klumpigt åt (eller så var det med mening.) Påsen slets sönder och allt hamnade på golvet. Hon blev såklart ledsen och jag som såg allt gick till personerna och skällde ut dom. Kändes rätt häftigt faktiskt, Här står jag och skäller ut någon och den lyssnar på mig och tar åt sig! GIRLPOWER!    

Efter skolan stack jag som sagt till stan, Jag stod och prövade kläder länge men bestämde mig för en tröja och ett par jeans.. Hittade sorligt nog inte det där linnet som jag blandannat lade up på bilden i gårdagens blogginlägg... Det var en ren besvikelse men jag är nöjd med det jag köpt... Faaaaaaast jag tog fel storlek på jeansen även jag prövade dom 10000 gånger, Fråga mig inte hur jag lyckas med sånt här. Får dra tillbaka till klädbutiken imorgon, Försöka se söt ut och be om att få byta storlek på Jeansen. TYPICAL ME!!!  






Av Nathalie - 16 april 2012 18:40

Har eran helg varit bra? Min helg har mest bestått av mys med familjen!

Vi har inga läxor denna veckan, riktigt skönt! Hade tänkt att dra till stan efter skolan imorgon och köpa ett par jeans & åtminstonde 2 tröjor. Fixade ett litet collage på picnik.com angående kläderna jag hade tänkt och köpa imorgon, Så synd att denna sidan stängs ner snart.  


Anyway så har jag fått min brorsas gamla htc wildfire s. Den fungerar bra men jag är så klumpig så jag råkade radera ALLA mina kontaker, Smart där tjejen!

Ska nog ta och lägga mig i sängen, Chilla & kanske spela en omgången Angry birds.   


 

  

Av Nathalie - 12 april 2012 16:35

Jag bloggade ju inte igår och det var för att jag var upptagen & inte hemma.

På morgonen tog jag som sagt den där jävla sprutan men ska jag vara ärlig, så gick det bra! Det sved rätt mycket så jag trodde liksom att sprutan satt kvar i mig samma sekund som sjuksköterskan satte på ett plåster, Allt hände nästan på 5 sekunder. Skönt att få det överstökat!

Där efter mötte Lillian mig i väntrummet, Sen drog vi hem till mig och fixade naglarna.

Jag ville ha lite lyxfrukost så då åkte vi till stan, Tog en fika på Café Viskan. Btw, Viskan.. ERAN YOGHURT ÄR ÄCKLIG!! men jag hällde på mängder av honung, så det blev ätbart.   

Sen skulle vi träna på friskis & Svettis, Tack vare vårat dåliga lokalsinne (2 rikgtiga blondiner är vi!) Kommer vi nästan för sent.

Vi tränade rätt länge och Lillian hjälpte mig att träna mina armmuskler! Hahah, vilket skämt. Jag är världens klenaste! men hon var till stor hjälp ändå.

Väldigt typsikt oss, Men vi gick såklart och shoppade lite efter träning!, det kallas belöning.   

Lillian köpte bland annat en sjukt snygg jeansväst från Carlings.

Jag köpte onödigheter som doftljus, Badbomber och nagelfilar. Typical me!

Idag vaknade jag strax efter 1 mitt på ljusa dagen, Bestämde mig för att ta ett långt varmt bad för att värma upp mina armmuskler som ömmade som fan från igår. Jag slängde i badbomben som luktade fantastiskt och tände lite ljus som jag ställde på badkars kanten. HÄRLIGT!

Sitter just nu och dricker lite kaffe, Upppigande.  


 

Min mycket annurlunda, Halvgoda, fina yoghurt med bär i & Lillians cheesecake i bakgrunden. (Jo, Lär dig älska kvalitén av mina bilder tagna av min stackars mobilkamera.)

   

Av Nathalie - 10 april 2012 16:22

Yeah I know... Har inte bloggat så mycket som jag brukar men har inte haft någon lust, Ingen insperation, Helt enkelt inget att skriva om. Jag blir så tankelös när jag har lov, Ligger på min säng i samma tröja dag ut och dag in, Äter honung med en sked direkt ur burken & tittar på dåliga tv-program. VILKET LIV JAG HAR!

Nä usch!, Så jag bestämde mig för att göra lite saker idag, Bland annat att städa rummet, Dammsuga & såntdära. Jag fixade också naglarna. Nu återstår det att räkna lite matte i mitt träningshäfte, HELL NO.

Ska nog ta en powerwalk senare (Jag vet att man ser ut som en pingvin som försöker springa men det stärke benmusklerna!)  

Btw, Så ska jag ta min såndära "livmoderhalscancer-blablblabalabalabala-könsjukdoms-blablabla-SPRUTA imorgon!?

NEEEEEJ! Oh god!, Nålen som dom sakta trycker in genom hunden. Nä fyfan... Hoppas det går fort!  

 


  

Ovido - Quiz & Flashcards