♥Nathalie♥

Direktlänk till inlägg 23 april 2012

SMILE

Av Nathalie - 23 april 2012 19:17

Idag slutade vi tidigt och efter skolan stack jag till stan och köpte födelsedagspresenter till lillasyster!, Hon ska få ett mjukisdjur och 2 böcker!  

Jag såg ett par lappar som var uppsatta i skolan idag, Det stod att det skulle vara "Talang" snart. Talang är våran lilla tävling som vi har på skolan varje år. För att få vara med så ska man framföra något på scen framför hela skolan. Den/Dom publiken gillar mest vinner 400 kr. 

Jag vill verkligen ställa upp, Inte bara för pengarna utan för att jag älskar att sjunga/dansa. Är egentligen för feg för att sjunga (Jag gjorde det förra året och det gick åt skogen för jag glömde bort texten.  ) Så jag vill jättegärna mima till en sång och dansa. Jag tror att man kan vinna på sin stjärnglans, Så om jag verkligen visar min utstrålning på scenen så kanske jag har en chans? Vi får väl se...

När jag vart liten ställde jag alltid upp i sånt fast det var självklart att alla mimade då. Jag älskade att synas och höras men nu känns allt mer som på allvar. Jag menar..., ser jag ut som en fullständig tönt och gör bort mig  så kommer ju ingen våga prata med mig mer! Haha, Kanske inte riktigt så men nästan. Det skulle vara fruktansvärt pisamt att göra bort sig på scen framför högstadiet.

Btw, så kan jag inte sluta lyssna på denna låten! Den är så jävla bra och välgjord. Har inte hört talas om denna tjejen förut men jag tror lätt att hon blir känd om hon fortsätter med att göra låtar som den här...  

 

  


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nathalie - 27 maj 2013 22:07

JAG HAR EN NY BLOGG OCH DENNA BLOGGEN UPPDATERAS INTE MER.   NATHASOPHIA.DEVOTE.SE   - BLOGGEN FIXAS FORTFARANDE OCH ÄR INTE HELT KLAR ÄN MEN ALLA FÅR GÄRNA TA SIG EN TITT OCH LÄSA LITE.  ...

Av Nathalie - 23 april 2013 18:02

Gymnasietankar...   Efter sommarlovet börjar jag i årskurs 9. Då är med bara 1 år kvar till jag börjar gymnasiet, the big thing, High school. Jag längtar väldigt mycket och det känns inte alls aktuellt att ta det lugnt och gå ut 9an först innan j...

Av Nathalie - 22 april 2013 18:00

En bekännelse...   Jag är sockerberoende och ibland kan jag till och med skämmas för det. Jag kan lätt tugga i mig en hel 200 g chokladkaka och fortfarande vara sugen på mer efteråt. Sen får jag ångest för att jag åt upp allt så fort och blir bes...

Av Nathalie - 19 april 2013 15:38

Jag tänkte köra en 5-dagars här på bloggen vilket innebär att jag under 5 dagar ska skriva om olika ämnen som jag väljer att skriva om. Jag tänkte först att ni skulle få välja vad jag skulle skriva om men dock är ni förjävligt dåliga på att kommenter...

Av Nathalie - 19 april 2013 15:00


Våren är här och jag älskar att anpassa mina parfymval efter årets fyra årstider. I vår vill jag lukta fräsch, söt och flirtigt. Jag har tre stycken parfymer som är mina absoluta favoriter detta året och om du letar efter en ny parfym som passar bra ...

Ovido - Quiz & Flashcards