♥Nathalie♥

Alla inlägg under februari 2013

Av Nathalie - 4 februari 2013 21:42

Hej! Jag ber om ursäkt för att inte ha bloggat på ett tag men jag har varit sjuk hela helgen och stannat hemma från skolan idag. Själva förkylningen är snart borta men jag är dock jättehes och tappar rösten ibland. Jag ska försöka gå till skolan imorgon även om jag låter som en crackwhore

Jag har sovmorgon imorgon dessutom för jag ska till Specsavers på synundersökning. Förra året gjorde jag en vanlig synundersökning hos skolsköterskan och hon sa att mitt vänstra ögra var lite dåligt och att jag kanske borde kolla upp det så att det inte blir värre. Så dum som jag var så tog jag det inte på allvar och nu har jag råkat ut för riktigt dålig syn på båda ögonen, Jag känner av det så väl att jag längtar tills jag får mina läsglasögon! Sen får jag se om jag behöver ha glasögon hela tiden men just nu känner jag bara av det om jag ska läsa eller kolla på en skräm.

Rädslan finns där..  Att det kommer bli sämre så jag är verkligen besviken på mig själv som inte tog tag i det i tid.

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards