♥Nathalie♥

Alla inlägg under oktober 2012

Av Nathalie - 2 oktober 2012 15:32

Kärlek till Rihanna's nya låt!


Av Nathalie - 1 oktober 2012 21:22

Hej!

Min helg har varit riktigt bra. På Fredagen så hade jag det mysigt med familjen och vi tog det lugnt.

Lördag; Jag och min lillasyster gick till marknaden som var i våran stad. Vi köpte godis och jag smakade för första gången på "Gammaldags knäck", Det smakade faktiskt riktigt gott! På Lördagskvällen köpte jag, syrran och mamma mörk choklad, hallon och physalis för vi skulle nämligen äta choklad fondue som Lördagsgodis!

Söndag; Jag klippte håret och är nöjd med resultatet! 8 cm...


Idag så kom skolfotot! Jag är ganska nöjd med poträttbilden men fullständigt hatar hur jag ser ut på klassfotot. Hahahaha jag står i värsta konstiga vinkeln. Usch!  


Lillian (AKA. Nathalie) fyller ju år imorgon! Min syster-yster-bästis-bäbis! Var faktiskt nere i stan idag och köpte presenter till henne.. Vi ska träffas en stund på Onsdag!


Nu ska jag plugga franska.


Hejjdå!


   



Ovido - Quiz & Flashcards