♥Nathalie♥

Alla inlägg under oktober 2012

Av Nathalie - 6 oktober 2012 20:41

 

 

Av Nathalie - 6 oktober 2012 17:44

 


Av Nathalie - 6 oktober 2012 16:43

Jag gick till stan med 1000 spänn i plånboken och kom hem med ingenting. Jag förstår inte riktigt vad det är som händer.. Enligt mig är typ allt fult och om jag hittar något snyggt så är det för dyrt eller för stor storlek. Men jag hittade som tur 2 st. godbitar på H&M's hemsida så jag klickade hem dom direkt! Jag får tröjorna någon gång nästa vecka och jag längtar verkligen tills dom kommer.


Den första tröjan är en figurnära topp i svart spets. Love it!

Den andra tröjan är en stickad tröja i världens snyggaste färg! Den passar perfekt till hösten. (Lillian hade på sig en sån i Onsdags.. This chick got some style!)


 




Av Nathalie - 6 oktober 2012 10:22

Godmorgon!

Jag har haft en riktigt mysig morgon..  Jag gjorde te med honung i och sen satte jag på tvn. Då var det en del utav en live konsert med One Direction! En bra start på dagen, helt enkelt!  

Kollade runt lite på youtube efter inspiration till en höst-make up och jag föll direkt för Michelle Phan's video. Jag ska definitivt pröva denna sminkningen idag! Om det blir bra så ska jag försöka ta en bild på  det.

Nu ska jag duscha lite och fixa mig.. Sen drar jag till stan och shoppar!  


Av Nathalie - 5 oktober 2012 16:25

Hello!


Jag har alltså blivit bjuden på en födelsedagsfest där vi också ska fira lite Halloween senare på kvällen. Den som har bäst klädsel  vinner ett pris och jag som älskar Halloween och smink tänker vara en docka, En läskig docka.

Det ända som jag egentligen behöver köpa till är lösögonfransar och om cirkellinser inte var så dyra så skulle jag köpa såna också. Jag tänkte då att jag kunde träna lite på att måla den typiska "dock-munnen" då man målar över sina läppar med foundation och puder och sen markerar man en betydligt mindre mun med en röd läpp-penna. Sen tänkte jag att jag skulle måla stygn från munnen till kinden och när jag hade eyelinern i handen så passade jag på att måla lite vid ögonen också. Jag blev faktiskt lite rädd för mig själv ett tag där, Jag såg nästan ut som en docka ju!

Jag var tvungen att ta en bild på mig själv som jag lägger upp här men bara så att  ni vet.. Detta var ett slarvigt försök! Jag ska måla allt mycket mer noggrannare, Lägga till mer smink och lösögonfransar ska på så döm inte bilden tack.

 

 


Av Nathalie - 4 oktober 2012 20:55

Hahahahaha! Jag seriöst dog av skratt när jag såg den här bilden på facebook.. 



 

Av Nathalie - 4 oktober 2012 18:08

Hey! Igår var jag ju i stan med Lillian. Även det inte var så länge så hade vi det riktigt kul! Vi åt god mat och jag hjälpte Lillian att hitta lite snygga kläder. Jag köpte där emot ingenting, Jag hittade inget som jag verkligen var säker på att jag ville ha och jag tror inte att jag var i ett "Shopping-mood" just då så jag sparade mina pengar! 

Idag har jag faktiskt varit hemma från skolan. Vaknade upp med världens huvudvärk och ont i halsen fast nu känns det mycket bättre och jag ska nog gå till skolan imorgon för jag vill inte missa kak-bakningen på hemkunskapen!  


Jag som hatar att vara ensam hemma och inte ha något att göra har ändå fått komma på lite saker att göra så jag började att lägga mig i ett varmt bad med massa badskumm och några tidningar som jag kunde läsa. Sen har jag städat mitt rum och nu har jag bara suttit och planerat vad jag ska shoppa i helgen för när jag satt och tittade på lite kläder så slog det mig en tanke.. "Men vafan! Jag har ju pengar! jag klarar mig säkert med 200 kr. resten av månaden om jag shoppar för resten!" Så jag har verkligen bestämt mig för att köpa ett par jeans, 2 skitsnygga tröjor och ett armband. Jag hoppas nu också att allt finns i butik också.


 

Av Nathalie - 3 oktober 2012 14:51

Hello! Snart åker jag ner till stan. Jag och Lillian ska äta på restaurang och sen ska vi shoppa lite. Ska köpa mig en ny tröja, Det blir antingen en stickad tröja eller en helt vanlig långärmad i vitt och om jag hittar något som jag gillar så ska jag köpa ett par skor.


Om jag hinner och orkar så skriver jag ett inlägg när jag kommer hem igen och då har jag förhoppningsvis några bilder på mig och Lillian som jag lägger upp! ;)


Puss!


 

Ovido - Quiz & Flashcards