♥Nathalie♥

Alla inlägg under september 2012

Av Nathalie - 4 september 2012 17:40

Jag har så jävla mycket att göra denna veckan. Jag viste på sett och vis att 8an skulle bli mycket men detta är liksom MYCKET. Man är fan omännsklig om man orkar med sånt här.. Jag har liksom flera prov, läxinlämmningar och förhör + att jag måste plugga massa inför kommande prov nästa vecka. Man har typ 2 val, Antingen pluggar man som ett djur all day and all night eller så pluggar man det man orkar man riskerar att komma efter på jättemycket vilket blir jobbigt i längden. 


Jag orkaaaaar inte. Jag ska nog ringa Lillian och fråga om hon vill åka och fika någon dag och sen ska jag äta glass och sen.. Ja, då måste jag plugga ännu mer.

 


Min senaste favoritlåt..


 

Av Nathalie - 3 september 2012 14:09

 

E.L.F COSMETICS har precis kommit ut med världens coolaste Smink-sett. 

Deras "Large get the look set" finns i 3 färger och du får dom för bara 100 kr st. Färgerna är Smoky, Mauve och brown. Smokey ger dig den ulltimata "smokey eyes-looken". Mauve har ögonskuggor i lila/rosa som passar jättefint till bruna ögon och Brown skimmrar i färger som glittrande guld och matt brun. Alla paket innehåller 3 ögonskuggor, En mascara, Ett par lösögonfransar, Eyeliner, Ögonskuggsborste, En vässare till eyelinerpennan och ögonskuggs-applikatorer. Detta tycker jag är en riktigt bra present! Billig är den också!  


Klicka här för att komma till deras sida: www.eyeslipsface.co.uk (Men tänk på att det kan tillkomma en tullavgift eftersom att detta skickas från USA. Annars kan du alltid vänta och se om detta settet dyker upp på deras svenska sida snart där man bara betalar vanlig frakt!) www.eyeslipsface.se 

 

Här är en bild på smink-settena som är tagen från deras facebook-sida...


  

 

 

 

Av Nathalie - 3 september 2012 13:11

 

Nitar! Nitar overload! Kanske inte, men det är riktigt inne med denna rockiga utsmycknaden.

Det finns skor, jackor, plånböcker, väskor, tröjor, smycken med nitar på! Jag såg tillxempel en tjej på busshållplatsen igår som hade att par sjukt snygga boots i brunt skinn med nitar i olika storlekar i guld, silver och koppar, Ashäfftiga ju! Mina favoriter men nitar just nu är plånböcker och skinnjackor. Här kommer lite förslag på godbitar med nitar!


 

 



Av Nathalie - 3 september 2012 13:01

Förlåt, Förlåt, Förlåt för att jag aldrig gjorde ett mode-inlägg. Känner mig så dålig just nu!

Men jag har en anledning, Dels att jag varit upptagen och för att jag varit sjuk, är fortfarande sjuk och är hemma från skolan. Från och med nu så ska jag verkligen försöka att lägga ner mer tid på bloggen. Jag funderar på att göra min första vlogg här på bloggen, Kanske en "Haul" eller något sånt. Skulle ni vilja det?


Anyway, så är jag ju hemma idag och då har jag ju verkligen tid att blogga en massor!


Men nu ska jag gå och koka lite te och sen lägga i en stooor klump med honung.. Och så ska jag göra det efterlängtade mode-inlägget.  


 

 


Ovido - Quiz & Flashcards