♥Nathalie♥

Direktlänk till inlägg 21 juli 2012

Hängmatta+Skogen+Te+Winegrapes = :D

Av Nathalie - 21 juli 2012 10:40

Okej... Jag vet att jag skrev om en blogg-paus men jag kan inte låta bli att blogga nu liksom.. för här ligger jag i världens skönaste hängmatta, En mysig filt och har en stor vacker skog framför mig. Insperation till max!

Sen har jag också en skål söta, Lite smått syrliga vindrvor eller "Wine-grapes" som min brorsa sa. Haha

Och såklart så har jag en älskad kopp te by my side. Lite fågel kvitter, fågelskrik.. MYGG! eller någon anna irriterande insekt. KNOTT! ja, så heter det. Usch och fy för knott. Umhm... Teet var gott!

Detta känns som om ett väldigt oseriöst blogg inlägg men bara så att ni vet, detta är ett insperations-blogg-inlägg and i'ts amazing. Yes it is. Uhm. Hängmattan är fin... den har fina färger. Skogen berättar en fängslande historia... för det står en cykel där, mitt i skogen. Cykeln är fängslande. Innan när jag tittade in på tvn genom det speglande fönstret så såg jag att "Fairy od parents" var på tv.Timmy, heter han så? den dära killen... Ja, barnpogram. Fast dom var bättre förr..nu fick jag ont i mina ben för dom har liksom legat utsträckta hela tiden. Nu ska jag skriva mitt namn utan att titta, såhär blev det: nathalie

Nu ska jag skriva mitt namn utan att andas, såhär blev det: isofhnfrhnrngenagthalöekf--.

Nej, men seriöst. skogen är fin... Jag gillar skogen den är grön och har djur fast jag gillar inte insekterna bara.

Och vet ni att när jag skriver så reflekteras jag på skärmen och då kan man se mina naglar och dom är jättefina så det ser värsta proffsigt ut.. :D hängmatta är väl typ världens bästa uppfinning eller?

Så.. Jag har egentligen lust att ta bort allt av detta och skriva något annat mer intressant men nu har jag skrivit så mycket att jag inte vil ta bort det så Im gonna publicera it. Hejdå.

 
 
Nezz

Nezz

21 juli 2012 18:42

Kan du inte göra en video där du fixar dej?

From Sofie!

http://www.Nezziemessie.bloggplatsen.se

Nathalie

24 juli 2012 09:49

Jag vet inte... Det känns så avancerat men jag ska verkligen försöka någon gång.

 
Ingen bild

Lillian

21 juli 2012 21:53

Mysigt det låter! Nu läser jag din blogg dagligen :)

Nathalie

24 juli 2012 09:49

Ohyeah! bra :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nathalie - 27 maj 2013 22:07

JAG HAR EN NY BLOGG OCH DENNA BLOGGEN UPPDATERAS INTE MER.   NATHASOPHIA.DEVOTE.SE   - BLOGGEN FIXAS FORTFARANDE OCH ÄR INTE HELT KLAR ÄN MEN ALLA FÅR GÄRNA TA SIG EN TITT OCH LÄSA LITE.  ...

Av Nathalie - 23 april 2013 18:02

Gymnasietankar...   Efter sommarlovet börjar jag i årskurs 9. Då är med bara 1 år kvar till jag börjar gymnasiet, the big thing, High school. Jag längtar väldigt mycket och det känns inte alls aktuellt att ta det lugnt och gå ut 9an först innan j...

Av Nathalie - 22 april 2013 18:00

En bekännelse...   Jag är sockerberoende och ibland kan jag till och med skämmas för det. Jag kan lätt tugga i mig en hel 200 g chokladkaka och fortfarande vara sugen på mer efteråt. Sen får jag ångest för att jag åt upp allt så fort och blir bes...

Av Nathalie - 19 april 2013 15:38

Jag tänkte köra en 5-dagars här på bloggen vilket innebär att jag under 5 dagar ska skriva om olika ämnen som jag väljer att skriva om. Jag tänkte först att ni skulle få välja vad jag skulle skriva om men dock är ni förjävligt dåliga på att kommenter...

Av Nathalie - 19 april 2013 15:00


Våren är här och jag älskar att anpassa mina parfymval efter årets fyra årstider. I vår vill jag lukta fräsch, söt och flirtigt. Jag har tre stycken parfymer som är mina absoluta favoriter detta året och om du letar efter en ny parfym som passar bra ...

Ovido - Quiz & Flashcards