♥Nathalie♥

Alla inlägg under juni 2012

Av Nathalie - 5 juni 2012 22:13

Åh herregud! Nu är jag äntligen klar med min nya bloggdesign. Inget märkvärdigt precis, Men jag vill ha det enkelt och stilrent!

Anyway, så hade vi "gemensamhets-dag" i skolan idag och jag och min vän Izabelle kom inte i samma grupp. Hon fick åka till djurparken med typ alla andra jag känner och jag fick åka till badhuset med massor av männiksor som jag aldrig pratat med liksom. Liiite jobbigt läge där! Så jag var liksom småsur hela tiden men sen släppte jag loss lite och hade lite kul iaf.  En sak som jag tyckte var roligast var när jag hade legat i en varm jacuzzi rätt länge och sen när man var tvungen att gå ur den så bestämde jag mig för att hoppa rakt ner i det iskalla vattnet från en svajig trampolin!, And I did it!  Det var faktiskt rätt skönt.

Imorgon är det ju Sveriges nationaldag och då är man ledig från skolan så jag ska nog gå till stan och titta lite. Det var egentligen planerat att jag skulle träffa en vän som jag inte träffar så ofta, och vi skulle kanske gå och fika lite och sånt men det kom ett hinder imellan och hon ska tydligen åka iväg. Synd! 


Denna bilden har ett sånt bra budskap!...

        

 


Av Nathalie - 2 juni 2012 15:29

Förlåt för att jag inte bloggade igår men jag hade inte tid till det. Jag och Izabelle bakade en utsökt äppel-paj igår eftermiddag och jag blev riktigt glad över att få äta lite paj eftersom att det var det som jag tjatat om hela veckan.

"Jag vill ha äppel-paj" "Åh! vad gott det skulle vara med äppel-paj" "Just nu skulle jag göra nästan vad som helst för en äppel-paj" Ja, Ibland blir man riktigt sugen på något gott.  


Imorse så vaknade jag upp med världens jobbigaste snuva. Det bara rinner och rinner ner för näsan och jag känner mig sådär hängig.. Hoppas inte jag är påväg att bli förkyld!, Det är ju Sista veckan innan sommarlovet och då vill jag kunna vara i skolan så mycket som möjligt. Men nu ska jag fixa lite fransk manikyr på naglarna och dricka te.. Förhoppningsvis får jag tag på Felicia lite senare också, Då antar jag att hon kommer hem till mig en stund.


 

     

Ovido - Quiz & Flashcards