♥Nathalie♥

Alla inlägg under maj 2012

Av Nathalie - 15 maj 2012 19:08

Tjenare. Tjenare! Idag var det ju skola som vanligt och jag målade en jättefin bild på bilden, Blev faktiskt väldigt nöjd med den. Det var blommor & kvistar från alla fyra hörn på pappret som representerade våra kära årstider!, Tillexempel på Höst så var det kvistar med löv i färgerna vinrött och brungul osv. Det är kul att bli nöjd med något man gjort!, då känner man sig så där duktigt, Dock hade min bildlärare ingen vidare kommentar av min bild.. Hon nickade bara och sa kul och gick iväg! Anyway så ska jag faktiskt måla mina naglar nuu så då lägger jag upp lite bilder på en riktigt snygg nagel-design som heter "Water marble nail art"och en youtube-video på hur man gör denna designen på sina naglar! 

Fast personligen så föredrar jag helst fransk manikyr och sånt.. På något sätt är det jobbigt med nagellack ibland.



         


  

 

Av Nathalie - 14 maj 2012 20:21

Här sitter jag med ansiktssrub i facet och käkar pistajnötter! Dagen har varit bra och mötet med den där rektorn gick också bra fast det var lite pinsamt när han ställde massa frågor som jag inte riktigt viste vad jag skulle svara på.

När jag kom hem så firade jag, Pappa och pappas tjej min födelsedag!, Vi åt fika och hade det trevligt! Sen fick jag lite presenter av pappas tjej också och jag fick bland annat en box med Beyoncés "Heat" i både parfym-form och kräm-form. Det blev jag superglad för!

Jag ska nog gå och skära mig lite bitar mozarellaost nu, Mums!


   

   

Av Nathalie - 13 maj 2012 21:43

Idag åkte jag till stan för att shoppa lite, Dels för att jag fick pengar i födelsedagspresent och dels för att få mig själv på bättre humör..

Jag köpte en kofta på Ginatricot som jag länge velat ha, En earcuff som också är från Ginatricot och en söt liten pincett!  

Det är imorgon som jag och min pappa ska träffa den nya skolans rektor. Vi ska prata lite om varför jag vill byta skola och förhoppningsvis pratar vi också om vilken klass jag får börja i osv. Det ska bli lite spännande men man blir ju lite nervös också...

Nu ska jag koka lite te och sätta mig framför teven (Tv'n) Hahaha, Ja hur skriver man det? 


        







       

Av Nathalie - 11 maj 2012 06:26

Godmorgon alla sötnosar! Idag är det min födelsedag och jag är superglad!  

Har tagit kort på det jag fått än sålänge av min pappa men har inte tid att föra över bilderna till datorn nu men jag ska göra det när jag kommer hem efter skolan. Men jag fick bland annat en mycket uppskattad sak och det är en bukett med orangea rosor! Trots att min pappa påstår att han är allergisk mot alla slgas blommor som har någon slags pollen så köpte han dom, Plus att han kommer ihåg att jag ÄLSKAR orangea rosor. 

Nu ska jag äta en riktigt bra frukost!

Puss & Kram.    


  

Av Nathalie - 10 maj 2012 18:31

Idag hade jag lite sovmorgon... Våran SO var inställd!

Vet ni vad jag har tjatat om hela dagen?.. Om att jag fyller år imorgon!  

Då blir jag en tvättäkta fjortis! Eller inte... Känner mig absolut inte som 14, Snarare 5!

Fast bara för att man blir 14 så behöver man väl inte leka fjortis och ha fjortisfest? Jag ska ju ha Pyjamasparty.

Det regnar JÄTTEMYCKET ute och det har pågått hela dagen så när jag kom hem tog jag på mig morgonrocken direkt!

Nu ska jag koka lite te, Sen ska jag nog fixa naglarna lite.

 

Btw, Kolla vilken söt tekopp jag hittade på Google!, En sån vill jag ha!  



   


Av Nathalie - 9 maj 2012 18:15

Ja, Här sitter jag och knaprar på lite kakor. Och, Btw. JAG ÄLSKAR MIN NYA TRÖJA! Den är mjuk, Håller mig varm och är snygg. Allt på samma gång! 

Jag hade utvecklingssamtal idag, Allt gick väl bra fast fick lite skäll för alla gångar jag varit försenad till mina lektioner.  

Måste bara påpeka en sak. Här sitter jag.. försöker blogga och allt är chill men sen hör jag bara min pappa från vardagsrummet,  Han skulle ta en "Tupplur" och då snarkar han som FAN! det är så irriterande. Ibland har jag bara lust att stoppa upp 2 bommulstussar i hans näshålor så att det är tyst för en gångs skull. Jag har nog blivit spykist störd av alla hans snarkningar. Jag tål dom inte! Kan till och med få dampryck på när simmarna på Sims 3 snarkar. Hur stört är inte det? 

HATA SNARKNINGAR, HATA SNARKNINGAR, HATA!       

Av Nathalie - 8 maj 2012 18:51

Tjenare, Idag är jag på glatt humör för jag har shoppat lite till mig själv!(Igen! )

Jag köpte mig en tröja från H&M, Lite örhängen och "Eye-makeup remover pads". Jag ville se om mascaran faktiskt går att ta bort lätt med eyepads eftersom att det är så svårt att ta bort mascara, kajal osv. med bara vatten. Sen köpte jag också ett par lösögonfransar på present-shoppen, Det skulle va kul att ha dom till någon fest eller något sånt.



 



   




      

Av Nathalie - 7 maj 2012 21:12

Min kompis Izabelle var så snäll och gav mig ett par Apple-hörlurar idag. Jag fick nämligen inte med några hörlurar till min HTC och har nästan inte överlevt utan musik så nu när jag fick dessa hörlurar så har jag laddat ner massa musik som jag ska lyssna på påväg till skolan imorgon!  

Fick också höra av min mamma att dom flyttat in i våran nya lägenhet och då får jag och min lillasyster äntligen ett stort rum! Det går ju att dela av så att lillasyrran har sin del av rummet och jag min. Härligt! 

 

     

 

Ovido - Quiz & Flashcards