♥Nathalie♥

Direktlänk till inlägg 17 april 2013

How do you guys feel about it?

Av Nathalie - 17 april 2013 19:58

Jag vet att jag inte bloggat på länge men min ursäkt denna gången är faktiskt att jag inte haft någon lust alls. Jag har ingenting att blogga om men samtidigt vet jag att jag förlorar läsare om jag inte uppdaterar bloggen regelbundet så det blir liksom lite jobbigt. Om ni fortfarande vill följa mig i min vardag och tycker att jag bloggar för sällan så får ni jättegärna följa mig på Instagram där jag heter "nathaliehirvonenfranzen", You name it! 


Jag tycker absolut inte att min vardag vanligtvis är något att blogga om så jag skriver hellre roliga och spontana men få inlägg än massor av tråkiga och ointressanta texter varje dag. För jag personligen tycker att det är supertråkigt att läsa om någons vanliga vardag och jag ogillar verkligen blogginlägg som tillexempel handlar om "att jo men tjo jag åt precis en smörgås och nu ska jag kolla på film och jag har jättetråkigt så därför bloggar jag".


Jag planerar ett kommande skönhetsinlägg om mina favoritparfymer i vår och jag hoppas verkligen att ni känner  lika dant som jag, Att ni hellre vill läsa intressanta och välskrivna texter någon gång i veckan än tråkiga uppdateringar om vad jag gör om dagarna varje dag.


Ni som trots min mycket dåliga koll på att blogga ofta följer min blogg ändå, Ni ska veta att ni är guldvärt!


 

 
 
ADARAS.se

ADARAS.se

17 april 2013 23:44

Vinn Braun SensoCare - världens första intelligenta stylingverktyg! :D http://adaras.se/2013/april/vinn-det-nya-stylingverktyget-braun-sensocare.html

http://adaras.se

Nathalie

22 april 2013 19:52

jaja

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nathalie - 27 maj 2013 22:07

JAG HAR EN NY BLOGG OCH DENNA BLOGGEN UPPDATERAS INTE MER.   NATHASOPHIA.DEVOTE.SE   - BLOGGEN FIXAS FORTFARANDE OCH ÄR INTE HELT KLAR ÄN MEN ALLA FÅR GÄRNA TA SIG EN TITT OCH LÄSA LITE.  ...

Av Nathalie - 23 april 2013 18:02

Gymnasietankar...   Efter sommarlovet börjar jag i årskurs 9. Då är med bara 1 år kvar till jag börjar gymnasiet, the big thing, High school. Jag längtar väldigt mycket och det känns inte alls aktuellt att ta det lugnt och gå ut 9an först innan j...

Av Nathalie - 22 april 2013 18:00

En bekännelse...   Jag är sockerberoende och ibland kan jag till och med skämmas för det. Jag kan lätt tugga i mig en hel 200 g chokladkaka och fortfarande vara sugen på mer efteråt. Sen får jag ångest för att jag åt upp allt så fort och blir bes...

Av Nathalie - 19 april 2013 15:38

Jag tänkte köra en 5-dagars här på bloggen vilket innebär att jag under 5 dagar ska skriva om olika ämnen som jag väljer att skriva om. Jag tänkte först att ni skulle få välja vad jag skulle skriva om men dock är ni förjävligt dåliga på att kommenter...

Av Nathalie - 19 april 2013 15:00


Våren är här och jag älskar att anpassa mina parfymval efter årets fyra årstider. I vår vill jag lukta fräsch, söt och flirtigt. Jag har tre stycken parfymer som är mina absoluta favoriter detta året och om du letar efter en ny parfym som passar bra ...

Ovido - Quiz & Flashcards