♥Nathalie♥

Alla inlägg under november 2012

Av Nathalie - 2 november 2012 13:05

 

Cozy and oversized sweaters! En stor stickad kofta, ett par strumpbyxor och ett par skinnboots passar perfekt som outfit till denna årstiden på året.

Här har vi 4 st. fina koftor från Gina Tricot. Dom kostar 249 kr. st.


                                       

     

                               


Av Nathalie - 1 november 2012 17:21



Idag har jag shoppat lite.. Eller alltså det var meningen att jag skulle gå och köpa mig en jacka men en supersnygg clutch-väska råkade föja med mig hem också. Jag är jättenöjd med både jackan och clutchen.


Snart ska jag åka till min bror så jag måste packa mina väskor nu. Jag ska försöka blogga lite under dagarna jag är borta men jag kan inget lova.


Eftersom att jag endast har en liten mobilkamera att fotografera med så bestämde jag mig istället för att ta bilder från internet på sakerna jag köpte...


 

Ovido - Quiz & Flashcards