♥Nathalie♥

Direktlänk till inlägg 24 november 2012

En månad kvar till julafton.

Av Nathalie - 24 november 2012 15:47

Idag är det exakt en månad kvar till Julafton och det finns ingen snö ute.

Jag har gjort en lista på vad jag ska ge till folk i julklapp och snart blir det julkappshopping. Själv så önskar jag mig bara pengar så att jag kan spara ihop tillräckligt mycket till en ny mobil och förhoppningsvis får jag lite över så att jag kan julshoppa på mellandagsrean like always också. Apropå shopping så hade Gina Tricot utförsälning på sina alla sina provplagg igår och fick med mig två stycken jättensygga tröjor hem för bara 100 kr. Men det var helt galet där. Folk stressade runt och letade ivrigt efter något passande och varje gång det kom in ett nytt stycke kläder sprang alla och slet åt sig allt möjligt. Det hände till och med att folk knuffades för att få tag på något. Galet var det! Så jag är riktigt glad att jag got my hands on dessa två tröjor. 


Jag kollade runt på lite gamla klipp från filmen "Mean girls" på youtube och hittade scenen då det kommer in en utklädd kille till jultomte i klassrummet och ska dela ut polkagrisstänger som jag tror andra elever på skolan köpt som en gåva till varandra. Då säger tomten såhär " Glen Coco! Four for you Glen Coco. You go Glen Coco." Vem fan döper sitt barn till Glen Coco?  Jag skrattar ihjäl mig varje gång jag tänker på just denna scenen. Hahahhah.. Glen Coco!


   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nathalie - 27 maj 2013 22:07

JAG HAR EN NY BLOGG OCH DENNA BLOGGEN UPPDATERAS INTE MER.   NATHASOPHIA.DEVOTE.SE   - BLOGGEN FIXAS FORTFARANDE OCH ÄR INTE HELT KLAR ÄN MEN ALLA FÅR GÄRNA TA SIG EN TITT OCH LÄSA LITE.  ...

Av Nathalie - 23 april 2013 18:02

Gymnasietankar...   Efter sommarlovet börjar jag i årskurs 9. Då är med bara 1 år kvar till jag börjar gymnasiet, the big thing, High school. Jag längtar väldigt mycket och det känns inte alls aktuellt att ta det lugnt och gå ut 9an först innan j...

Av Nathalie - 22 april 2013 18:00

En bekännelse...   Jag är sockerberoende och ibland kan jag till och med skämmas för det. Jag kan lätt tugga i mig en hel 200 g chokladkaka och fortfarande vara sugen på mer efteråt. Sen får jag ångest för att jag åt upp allt så fort och blir bes...

Av Nathalie - 19 april 2013 15:38

Jag tänkte köra en 5-dagars här på bloggen vilket innebär att jag under 5 dagar ska skriva om olika ämnen som jag väljer att skriva om. Jag tänkte först att ni skulle få välja vad jag skulle skriva om men dock är ni förjävligt dåliga på att kommenter...

Av Nathalie - 19 april 2013 15:00


Våren är här och jag älskar att anpassa mina parfymval efter årets fyra årstider. I vår vill jag lukta fräsch, söt och flirtigt. Jag har tre stycken parfymer som är mina absoluta favoriter detta året och om du letar efter en ny parfym som passar bra ...

Ovido - Quiz & Flashcards