♥Nathalie♥

Direktlänk till inlägg 4 september 2012

Passion for beauty!

Av Nathalie - 4 september 2012 20:40

  

Ciaté's "Caviar manicure"... Den nya trenden! Det går att köpa små nagellacks-sett som innehåller ett nagellack och små,små,små pärlor som påminner lite om kaviar/fiskägg. Man målar sina naglar helt vanligt och sen så lägger man väl på dom där småpärlorna på något sätt och det blir så himla snyggt! Jag gillar personligen den svarta varianten.

Men det finns också i vitt och i "färgglatt", typ färger som påminner lite om strössel. Jag tycker verkligen att man ska prova på detta, Det blir nog sjukt snyggt tillsammans någon party-klänning om man ska på fest tillexmpel men det passar lika bra till vardags också! Ett sånthär sett kostar runt 200 kr. och om man inte har lust att lägga ner så mycket pengar på lite nagel-grejs så kan man göra det billigare, Använd ett vanligt nagellack du har hemma och köp sånnadär små pärlor, Det brukar väl finnas lite överallt och sen ett helt vanligt baslack som man ska ha över pärlorna sen så att dom sitter på ordentligt. (Om jag  är lite dåligt på att förklara så finns det en video som jag lägger upp här. Det är faktiskt en utav mina favoriter på youtube som har gjort denna videon.) Nästa månad så tänkte jag gå och shoppa en hel del "skönhets-saker", Smink, lösnaglar, lösögonfransar osv. Kanske köper jag ett sånthär sett då, Det skulle ju vara kul att testa!

 

 


 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nathalie - 27 maj 2013 22:07

JAG HAR EN NY BLOGG OCH DENNA BLOGGEN UPPDATERAS INTE MER.   NATHASOPHIA.DEVOTE.SE   - BLOGGEN FIXAS FORTFARANDE OCH ÄR INTE HELT KLAR ÄN MEN ALLA FÅR GÄRNA TA SIG EN TITT OCH LÄSA LITE.  ...

Av Nathalie - 23 april 2013 18:02

Gymnasietankar...   Efter sommarlovet börjar jag i årskurs 9. Då är med bara 1 år kvar till jag börjar gymnasiet, the big thing, High school. Jag längtar väldigt mycket och det känns inte alls aktuellt att ta det lugnt och gå ut 9an först innan j...

Av Nathalie - 22 april 2013 18:00

En bekännelse...   Jag är sockerberoende och ibland kan jag till och med skämmas för det. Jag kan lätt tugga i mig en hel 200 g chokladkaka och fortfarande vara sugen på mer efteråt. Sen får jag ångest för att jag åt upp allt så fort och blir bes...

Av Nathalie - 19 april 2013 15:38

Jag tänkte köra en 5-dagars här på bloggen vilket innebär att jag under 5 dagar ska skriva om olika ämnen som jag väljer att skriva om. Jag tänkte först att ni skulle få välja vad jag skulle skriva om men dock är ni förjävligt dåliga på att kommenter...

Av Nathalie - 19 april 2013 15:00


Våren är här och jag älskar att anpassa mina parfymval efter årets fyra årstider. I vår vill jag lukta fräsch, söt och flirtigt. Jag har tre stycken parfymer som är mina absoluta favoriter detta året och om du letar efter en ny parfym som passar bra ...

Ovido - Quiz & Flashcards