♥Nathalie♥

Alla inlägg under augusti 2012

Av Nathalie - 1 augusti 2012 14:31

Åh, När jag satt  på bussen idag så kom jag på världens snyggaste outfit i mitt huvud... 


Om ni vill så kan jag ju börja sätta ihop lite outfits och lägga ut på bloggen 1 gång i veckan typ. Och sen kan jag ju skriva ner vart man kan köpa det och hur mycket det kostar osv. Till nästan gång så vill jag göra en utmaning, Typ.. "En hel outfit för max 500 kr." Och sen om ni har typ frågor om mode, skönhet osv. så svarar jag jättegärna på det!

 

   

 

     

 

Av Nathalie - 1 augusti 2012 13:50

Hej mina små fluffiga marshmellows! Idag så har jag inte gjort något alls, Bara följt med pappa till affären.. WOW, WHAT A ADVENTURE! Näh, Men jag tänkte jag jag senare ikväll ska ta fram våran inomhus-grill och grilla marshmellows!, All alone.. By mig self. Och sen ska jag nog slänga på någon romantisk film.  

Vet ni vad? Pappa berättade nyss för mig att vi faktiskt har en kristallkrona nerpackad i våran källare. Alltså en lampa med massa kristaller som man hänger i taket. Den ska jag fan ha i mitt rum!  

Jag funderar också på att kanske prova på en ny sminkning i lila.. Har aldrig riktigt använt lila ögonskugga förut eftersom att jag tycker att det är en sån "jobbig" färg, för om man gör fel så kan det helt plötsligt se ut som en blåtira. 

Men jag ska iaf försöka & ge det en ärlig chans!


Åh, Jag har en ny favoritlåt! Så jag delar den med er...



 



Ovido - Quiz & Flashcards