♥Nathalie♥

Direktlänk till inlägg 23 maj 2012

Nya Converse!

Av Nathalie - 23 maj 2012 17:00

Hey! Ja, Nu är det verkligen sommar!  Jag går i jeansshorts nästan varje dag och jag älskar det!, Det är så skönt att känna sommarbrisen mot sin hud.

Anyway, Alltså när jag kom hem så hade pappa en liten present till mig och I had no idea. Men när jag såg att det vart ett par äkta converse i rött så blev jag överlycklig! Trodde aldrig att pappa skulle köpa ett par men det gjorde han, Nu ska ni få höra min lilla converse-Historia... Jag fick mina första par converse när jag gick i 5an. Jag hade dom i rött och jag älskade dom! Men sen växte mina fötter en hel del och jag gick från storlek 36-37 till 39. Så jag fick ett par nya förra sommaren och då valde jag lila. BIGGEST MISTAKE EVER! Det var verkligen fel färg för mig, Sen så började jag skriva och rita på mina converse av en viss anledning,  Helt onödigt! Det var med bläck och jag och min pappa hade använt alla möjliga medel för att försöka få bort bläcket men inget hjälpte. Jag hade dock inte bryt mig om jag hade kladdat något litet fult hjärta eller så men jag skrev en hel del saker och det ångrar jag startkt! Så efter det har min pappa gått med en sur attityd om skorna hela tiden och bara klagat på mig och sagt "Man kladdar inte med bläck på 700 kronors-skor!" Gissa då om jag var riktigt förvånad när jag fick ett par idag! Jag säger inte detta så ofta men pappa, Jag älskar dig! (Inte bara för att jag fick conversen, Men dels!..

Nu ska jag plugga till mitt Franska-prov som jag har imorgon, Au revoir!


      

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nathalie - 27 maj 2013 22:07

JAG HAR EN NY BLOGG OCH DENNA BLOGGEN UPPDATERAS INTE MER.   NATHASOPHIA.DEVOTE.SE   - BLOGGEN FIXAS FORTFARANDE OCH ÄR INTE HELT KLAR ÄN MEN ALLA FÅR GÄRNA TA SIG EN TITT OCH LÄSA LITE.  ...

Av Nathalie - 23 april 2013 18:02

Gymnasietankar...   Efter sommarlovet börjar jag i årskurs 9. Då är med bara 1 år kvar till jag börjar gymnasiet, the big thing, High school. Jag längtar väldigt mycket och det känns inte alls aktuellt att ta det lugnt och gå ut 9an först innan j...

Av Nathalie - 22 april 2013 18:00

En bekännelse...   Jag är sockerberoende och ibland kan jag till och med skämmas för det. Jag kan lätt tugga i mig en hel 200 g chokladkaka och fortfarande vara sugen på mer efteråt. Sen får jag ångest för att jag åt upp allt så fort och blir bes...

Av Nathalie - 19 april 2013 15:38

Jag tänkte köra en 5-dagars här på bloggen vilket innebär att jag under 5 dagar ska skriva om olika ämnen som jag väljer att skriva om. Jag tänkte först att ni skulle få välja vad jag skulle skriva om men dock är ni förjävligt dåliga på att kommenter...

Av Nathalie - 19 april 2013 15:00


Våren är här och jag älskar att anpassa mina parfymval efter årets fyra årstider. I vår vill jag lukta fräsch, söt och flirtigt. Jag har tre stycken parfymer som är mina absoluta favoriter detta året och om du letar efter en ny parfym som passar bra ...

Ovido - Quiz & Flashcards