♥Nathalie♥

Alla inlägg under mars 2012

Av Nathalie - 24 mars 2012 15:16

Igår hade jag ingen blogglust alls, Jag var slut på inspiration och trött som fan! Jag har massa prov och läxförhör nästa vecka så i helgen blir det av att plugga/Chilla.

Åkte ner till stan tidigare idag för att kolla in vårnyheterna i butikerna och så skulle jag leta efter någon parfym som jag skulle kunna tänka mig att köpa. Jag vill ha något i stil med Chanel men det fanns INGENSTANS. Gick in på Åhlens och sprutade Beyoncé's "Heat" över mig bara för att, Bara för att alla på bussen skulle tycka att jag luktade gott! hahahahha

Men jag föll också för "Jimmy Choo EdT", OH MY GOOD! Den luktade fantastiskt. Gick faktiskt in på kicks.se bara för att se vad den hette, Om den hade något speciellt namn som jag skulle skriva här och då såg jag att en pytteliten 40 ml. kostade 450 kr.! Typ värt det men lite för lite parfym för dom pengarna, Skulle vilja ha den i den största flaskan som är på 100 ml men  då jävlar, då kostar den 850 kr. så nää... (Jag är en liten snålis, jag!)

Sitter iaf här i mitt rum med ostbågar och ett litet parfym-papper med jimmy choo´s som jag luktar på om och om igen. Hoppas det är såhär varmt varje dag ända tills sommaren och den riktiga värmen kommer!

Puss 


      


  

Av Nathalie - 22 mars 2012 06:35

Jag vaknade nyss och sitter nu i t-shirt och mjukisbyxor framför datorn, Måste skynda mig att göra iordning mig för  att Felicia, Min fina vän! Hon kommer snart, vi ska nämligen äta frukost tillsammans & titta på " toppmodel svergie". Jag gillar inte det programet, känns så wannabe originalet. Men Felicia vill se det osv. Så det är okej!  

    

Ha en bra dag!



Av Nathalie - 21 mars 2012 17:28

Åh, Jag vet inte om man kan förstå hur gott detta är genom att titta på denna bilden men jag hoppas det!

- Jag bara älskar när man känner den starka, lite annurlunda smaken av mangon när den är lite omogen.   

Fast sen vet man ju att jordgubbarna är söndersprutade med kemikalier, Dom blir inte såhär fina tiden på året av sig själva, No way! Men jag hoppas då att mina egna jordgubbar som jag odlar kommer växa fint till sommaren, vilket dom inte gjorde förra året.. Man kanske ska köpa något slags naturligt "tillskott" till dom? Jag vet inte..

Vill titta på en film nu, Kanske ska ladda ner någon komedi. Kanske skrattar jag så mycket att jag sätter en vindruva i halsen!? Hoppas inte  


    

   

Av Nathalie - 21 mars 2012 16:13

Just nu sitter jag och äter lite onyttig Billy Pan-Pizza men seriöst!, Man måste unna sig själv i livet. Apropå unna sig själv så har jag bet min pappa att gå och handla massa god frukt efter jobbet, För jag tänkte att när våren är påväg så ska det firas med frukt! Mango, Vindruvor och jordubbar ska det bli! Jag lägger förhoppningsvis upp en bild på frukt-fatet sen..  

 Nicki Minaj - Starships


 


Ha det bra!

   




Av Nathalie - 20 mars 2012 17:20

Ah du.. Det var en tag sen kan man säga! Jag bloggade ju senast i sommras. Men idag när jag satt och tuggade på en banan och som valigt läste på Kissies blogg så kom jag på att fan, Jag har ju också en blogg! Så nu blire av att blogga vettu!

Så idag hade vi bad på idrotten vilket fick mig att gå och köpa en ny bikini.

Jag hade tänkt att köpa en jättefin vit bikini från H&M...

       

Men när jag kom dit så fanns inte min storlek, TYPISKT!

Jag sprang runt överallt i massor av butiker men hittade inget som föll mig i smaken. Tillslut gick jag in på Cubus och där hade dom en enkel bandeau-bh för 80 kr och en vanlig nederdel för 80. Superbra! Jag ville ha det i en stark blå färg, (Har nyligen upptäckt att jag passar sjukt bra i mörkblå! :D) Men såklart är min storlek slut så det fick bli en svart. Lite tråkig för min del men vad skulle jag göra? Jag får ta och köpa en snyggare bikini till sommaren sen. Pastell färger och blommor är inne, Det kör jag på!

Nu ska jag plugga franska och lyssna på musik. Puss!   

  





Ovido - Quiz & Flashcards